15/04/2026
cicek_dogan_officiel ve diğer kişiler beğendi
Keenetic Wi-Fi 2,4 GHz ve 5GHz bantlarını ayrı ayrı mı birlikte tek kablosuz ağ adı (SSID) ile mi kullanmalıyım?
Cevap: 2.4 GHz ve 5 GHz bantları birlikte tek kablosuz ağ adı ile kullanılmasını önermekteyiz. Evimizde veya iş yerlerimizde kullandığımız Wi-Fi istemci cihazların büyük bölümü mobil nitelikte, örneğin telefonlarımızı, diz üstü bilgisayarlarımızı, tabletlerimizi sürekli farklı bölmelerde kullanmaktayız, kullanım anında yer değiştirme ihtiyacımız oluşabilmektedir. Bu nedenle gerek 2,4Ghz ve 5ghz nin farklı kapsama alanına sahip olması gerekse komşu Wi-Fi sinyallerinden etkilenme ihtimallerinden dolayı, Modem Routerın otomatik olarak 2,4GHz ve 5Ghz yayın ve bantları arasında kesinti olmadan geçiş yapması önemli derecede iletişim konforu sağlamaktadır. 2,4Ghz ve 5Ghz bantalarının birleştirilmesi ve aralarında otomatik geçişin sağlanması özel bir niteliktir.
💯🎉❤️👏🥰😍❤️🎉💯