UZMAN Teknik Bilişim

UZMAN Teknik Bilişim Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from UZMAN Teknik Bilişim, Mobile Phone Shop, İstiklal Mahallesi 575. Sokak No:38 Kıraç Esenyurt, Istanbul.

19/10/2024
FARE ÇUVALI TEORİSİ“ Mısır’ın bir köyünde tarım mühendisi olarak çalışan bir adam, Kahire’ye gitmek üzere trene bindi. Y...
19/10/2024

FARE ÇUVALI TEORİSİ

“ Mısır’ın bir köyünde tarım mühendisi olarak çalışan bir adam, Kahire’ye gitmek üzere trene bindi. Yanına, köyün yaşlı çiftçilerinden biri oturdu. Mühendis, çiftçinin ayakları arasında bir çuval olduğunu fark etti ve yol boyunca çiftçi, her çeyrek saatte bir çuvalı çevirip içindekileri karıştırıyor, sonra tekrar ayakları arasına yerleştiriyordu.
Bu durum yolculuk boyunca devam etti.
Mühendis çiftçinin bu hareketini garipseyerek çuvalın hikayesini sordu. Çiftçi, “Fareleri ve sıçanları yakalayıp bunları Kahire’deki Ulusal Araştırma Merkezi’ne satıyorum; orada laboratuvar deneylerinde kullanılıyorlar” dedi.
Mühendis, “Peki bu çuvalı neden sürekli çevirip sallıyorsun?” diye sordu.
Çiftçi, “Bu çuval fareler ve sıçanlarla dolu, eğer çuvalı çeyrek saatten fazla sallamaz ve çevirmezsem fareler ve sıçanlar rahatlayacak ve yerleşecekler.
Bu durumda, onların gerginlikleri azalacak ve çuvalı kemirip delmeye başlayacaklar.
Bu yüzden onların korku ve gerginliklerini artırmak için her çeyrek saatte bir çuvalı sallıyorum. Böylece birbirleriyle çatışırlar, içgüdülerine kapılırlar ve çuvalı unuturlar, ta ki Araştırma Merkezi’ne varana kadar” dedi.
Mühendis, çiftçinin düşünce şekli ve (Fare Çuvalı Teorisi) karşısında şaşkınlığa uğradı ve Batı’nın ülkelerimize karşı uyguladığı siyasi tuzakları iyi anlayarak, ne zaman ülkemiz , huzur ve istikrar hissetmeye başladığında, içerden ve dışarıdan çuvalı sallıyorlar ve fitneler başlatarak, terör azıyor !..
Doğal olarak halklarımız içgüdülerini manipüle edenlerin ardına düşüyor ve herkes “çuvalı kemirip delme” gerekliliğini unutuyor..

KESİNLİKLE MANTIKLI , İsteyince mantıklı tavsiyelerde de buluna biliyorlar 🙂
19/10/2024

KESİNLİKLE MANTIKLI , İsteyince mantıklı tavsiyelerde de buluna biliyorlar 🙂

Bir tren garında  Müslüman olarak öldüğü düşünülen Rus edebiyatının dev ismi Tolstoy’un son fotoğrafı ve Hayatı Sorgulat...
19/10/2024

Bir tren garında Müslüman olarak öldüğü düşünülen Rus edebiyatının dev ismi Tolstoy’un son fotoğrafı ve Hayatı Sorgulatacak Ders Niteliğinde 17 Sözü:

1. Öyle horozlar vardır ki, öttükleri için güneşin doğduğunu sanırlar.
2. Hayat ne gideni geri getirir, ne de kaybettiğin zamanı geri çevirir. Ya yaşaman gerekenleri zamanında yaşayacaksın, ya da yaşamadım diye ağlamayacaksın.
3. Bozuk para insanın cebini deler, bozuk insan da kalbini. Bu yüzden harcayın ikisini de gitsin.
4. İnsanı bedenen ameliyat etmek için uyutmak, ruhen ameliyat etmek için ise uyandırmak gerekir.
5. Herkes insanlığın kötüye gittiğini kabul eder ama hiç kimse kendisinin kötüye gittiğini kabul etmez. Herkes insanlığı değiştirmeyi düşünür ama hiç kimse önce kendini değiştirmeyi düşünmez.
6. Varlığı bir şey kazandırmayan insanların, yokluğu hiçbir şey kaybettirmez.
7. Ne diye şeytana kızarsın? Bir iyilik yap da, o sana kızsın.
8. Bil ki, yaşadıklarınla değil yaşattıklarınla anılırsın. Ve Unutma; ne yaşattıysan elbet bir gün onu yaşarsın.
9. Bir insanı bulunduğu mevkiyle değil, göz koyduğu mevkiyle ölçmek gerekir.
10. En güçlü iki savaşçı sabır ve zamandır.
11. Bir insan acı duyuyorsa canlıdır. Başkasının acısını duyuyorsa insandır.
12. İnsanın gerçek gücü sıçrayışta değil, sarsılmaz duruştadır.
13. Kendi mutluluğundan başka hedefi olmayan insan kötüdür.
14. İnsanların çoğu onu yapıyor diye yanlış, yanlış olmaktan çıkmaz.
15. Kimse, kimseyi küçümseyecek kadar büyük değildir, bilmelisin. Küçümsediğin her şey için gün gelir, önemsediğin bir bedel ödersin.
16. Birine çamur atmadan önce iyi düşün ve sakın unutma: önce senin ellerin kirlenecek.
17. Başkalarının hayatından ders alın. İnsan, bütün hataları kendisi yapacak kadar uzun yaşamıyor.

Ha şöyle yaaa . Devamı da gelir inşallah . Vatandaşın isteklerini dikkate almak gerekiyor .
19/10/2024

Ha şöyle yaaa . Devamı da gelir inşallah . Vatandaşın isteklerini dikkate almak gerekiyor .

Yenidoğan Çetesiyle ortak çalışan ,Yenidoğan Sağlıklı Bebekleri yoğun bakım ünitelerine yönlendirip ölümlerine sebep ola...
18/10/2024

Yenidoğan Çetesiyle ortak çalışan ,Yenidoğan Sağlıklı Bebekleri yoğun bakım ünitelerine yönlendirip ölümlerine sebep olan ve ölümleriyle dalga geçenlerle İşbirliği yapan , İnsanlıktan nasibini alamamış , tek amaçları haksız kazanç üzerine kurulmuş , Zerre kadar vicdanı olmayan , hastane adı Altında bebeklerin canlarını hiçe Sayan hastaneler … Allah sizleri bildiği gibi yapsın . Bizlerde vatandaş olarak bunların kapılarını açmayalım . Sağlık Bakanlığının da bu hastaneleri kapatıp bu işte parmağı olan tüm personel hakkında gerekeni yapmalıdır .

17/10/2024

Nasıl oluyor da avuç içi kadar İsrail’i dünya dize getiremiyor diye düşünenler için , kısa , öz paradan daha değerli bilgileri derledim.
Yahudiler ticareti sermayenin gücüyle yapar, her zaman yedek akçeleri vardır.
Türklerde ise tüm sermaye ticarethaneye, şirkete ya da lüks araçlara yatırılır.

Yahudiler, kuşaklar boyu aynı işi yapar, ailelerinin bilgi birikimini korur ve aktarır.
Babası eczacı olan bir Yahudi’nin dedesi ve torunları da genelde eczacıdır.
Türklerde ise babadan oğula geçen iş nadirdir, evlat babasını beğenmez.
Bu yüzden Türk ailelerinde ticari bilgi birikimi oluşmaz ya da nesiller arasında aktarılmaz.

Yahudiler kazançlarını gösterişsiz yaşar, 10 liralık sermaye ile 1 liralık hayat sürerler.
Türkler ise serveti gösteriş için kazanır, 10 liraları varsa 100 liralık yaşamayı severler.
Gösterişte kullanılmayan serveti “lüzumsuz” görürler.

Yahudiler, mal satarken kazancı görür görmez malla vedalaşır, duygusal bağ kurmazlar.
Türkler ise mallarına aşık olur, satmamak için direnirler.
Sattıkları mala pişman olur ve yıllar sonra bile konuşurlar.
Asıl önemli olan, elde edilen parayı nasıl değerlendirdiğinizdir.

Yahudiler, çocuklarını başka Yahudi ailelerin iş yerlerinde çalıştırarak farklı ticaret kültürlerini öğrenmelerini sağlar.
Türklerde ise çocuklar babalarının iş yerlerinde “prens” ya da “prenses” gibi büyür.

Yahudiler, dünyayı gezip yenilikleri takip eder, gelişmemiş ülkelere yeni ürünler getirerek para kazanır.
Türklerin ise hep vakti yoktur ve aynı yolda yürümeye devam ederler.

Yahudiler, iş yaptıkları insanları kalkındırmanın kendi kazançlarını artıracağına inanır.
Türkler ise iş yaptıkları insanları rakip görür, onların zarar etmesinden keyif alır.
Yahudilerde dayanışma kültürü vardır.
İş yaparken birbirleriyle dayanışma içindedirler.
Birbirlerine el verirler.
Ticarette birlik ve beraberlik içinde hareket ederler.
Türklerde ise dayanışma yerine savaş vardır.
Birbirlerinin kuyusunu kazmaya meraklıdırlar.
Hasetle hareket ederler.
Başarana çamur atarlar.
Başaranın tepesi üstü çakılması için elinden geleni yaparlar...Bütün mesele bu ve buna benzer durumlar

Alıntıdır.

08/10/2024

Son zamanlarda gündemdeki olaylara baktığımızda bize şunu gösteriyor . “
Aileler olarak çocuklarımıza sahip çıkmamız gerektiğini , kimlerle nerede geziyor , nasıl zaman geçiriyor , bunların takibini yapmamız gerektiğini, Özellikle de çocuklara dini eğitim konusunda çok büyük destek olmamız gerektiğini , onları başıboş bırakmamamız gerektiğini göstermektedir.
Bu zamanda çocuk yetiştirmek ve büyütmek çok zor maalesef, çocuklarımızı kendi halinde özgürlüğüne bırakmayalım . Aileler olarak daha fazla duyarlı olalım .

27/09/2024

Cuma Namazına Sohbet etmek için gelen kardeşlerimize önemle duyurulur.

Hutbe okunurken telefona bakmak cumanın sevabını alır götürür.

Kim güzelce abdest alır sonra cumaya giderse, hutbeyi dinler ve sessiz durursa o Cuma ile diğer Cuma arasında ve fazladan üç gün içinde işlemiş olduğu günahları bağışlanır. Kim hutbe okunurken çakıl ve benzeri şeylerle oynarsa boşa emek çekmiş olur.” (Tirmizi)
Cumanız mübarek olsun

NAMAZLARDA FATİHA OKURKEN HEP AKLIMIZA BU HADİS İ ŞERİF GELSİN .FATİHA SÜRESİNİN SIRRIResûlullah Efendimiz (s.a.v) buyur...
01/09/2024

NAMAZLARDA FATİHA OKURKEN HEP AKLIMIZA BU HADİS İ ŞERİF GELSİN .

FATİHA SÜRESİNİN SIRRI

Resûlullah Efendimiz (s.a.v) buyurdular:

“Cebrâil (a.s) bana dedi ki: Allâhü Teâlâ sana selâm söylüyor ve buyuruyor ki:

Kul benim huzurumda namaza durup “Allâhu Ekber” dediğinde onunla aramızda bulunan perdeyi kaldırırım.

Kul “elhamdü” dediğinde Allâhü Teâlâ, “Hamd kime mahsustur?” diye sorar, o da “lillâhi” diye cevap verir.

Allâhü Teâlâ, “Allah kimdir?” diye sorunca “Rabbilâlemîn” der. “Alemlerin Rabb’i kimdir?” buyurunca “Errahmânirrahîm” der.

“Rahman ve Rahim kimdir?” diye sorunca “Mâlikiyevmiddîn” der. Bunun üzerine Allâhü Teâlâ,

“Ey kulum, din gününün sahibi benim” der. Kul, “İyyâke na’budu ve iyyâke nesteîn; Yalnız sana kulluk eder ve yalnız senden yardım isteriz” deyince Allâhü Teâlâ,
“Ey kulum, mademki yalnız bana kulluk edip yalnız benden yardım istiyorsun, o halde istediğini dile ki sana verilsin” buyurur.

Kul “İhdinâ; bize hidayet et” deyince Allâhü Teâlâ,
“Hangi hidayeti istiyorsun?” buyurur. Kul “Essırâta’l-müstakîm; “Sırât-ı müstekîmi, doğru yolu” deyince Allâhü Teâlâ,

“Hangi yolu istiyorsun?” diye sorar. Kul “Sırâtallezîne en’amte aleyhim” “Kendilerine in’âm ettiğin bahtiyarların yoluna” deyince Allahü Teâlâ:

“Ey meleklerim, siz de şahit olun ki ben bu kulumu, kendilerine nimet verdiğim peygamberler, sıddîklar, şehitler ve salihlerle beraber kıldım” buyurur.
Kul, “Ğayri’l-mağdûbi aleyhim veleddâllîn; Ne o gadap olunanların, ne de sapkınların” deyince Allâhü Teâlâ tekrar meleklere, “Şahit olun ki ben bu kulumu nimet verdiğim kimselerden kıldım, gazaba uğramışlardan ve sapkınlardan eylemedim” buyurur.

Kul “Amin” deyince onunla beraber bütün melekler de “Amin” derler..
Kaynak; Müslim, Müsâfirin 254; Nesâî

BEKİR HAZAR22 Eylül 2016, PerşembeWeizman sistemiİsrail'in ilk Cumhurbaşkanı Chaim Weizman diyor ki; "Orta doğuda yıkılm...
05/11/2023

BEKİR HAZAR

22 Eylül 2016, Perşembe

Weizman sistemi
İsrail'in ilk Cumhurbaşkanı Chaim Weizman diyor ki; "Orta doğuda yıkılmaz denen Osmanlı İmparatorluğunu yıkıp iki tane devlet kurduk. Onlara öyle güzel sistem bıraktık ki; Müslümanlar bize Filistin'i vermeyen ABDULHAMİT'e, ecdadına en az 200 sene daha sövecek." Weizman, haklı çıktı. Bugün, üç kıtada fetihler yapmış, adaleti ve insanlığı her köşeye taşımış ecdadına ve tarihine sövenler var hala aramızda. Çünkü, Weizman'ın dediği gibi ülkemizde kurulan sistemle bu kaçınılmazdı.
Tarihini ve ecdadını yerden yere vuran bir eğitim sistemiyle büyüyen bir nesil vardı ortada. Weizman'ın iddiası, bugün FETÖ tarafından finanse edilen bir gazetede köşe yazarlığı yapan anlı-şanlı bir yazarımızın da satırlarından hayat buldu adeta.
Abdülhamid Han'a hakaretler yağdıran o yazar, vatan hainlerini de yurtsever olarak okurlarına sunuyordu. Ülkesini seven Mithat Paşa, Abdülhamid Han tarafından sürgüne gönderilmiş! Böyle diyor o hakaretçi... Ama neden sürgüne gönderildiğini yazmıyor.
Abdülhamid Han'ı Rus Türk-Rus savaşında toprak kaybetmekle suçluyor, Mithat Paşa'ya "Yurtsever" diyerek methiyeler düzüyor.
O Mithat Paşa'nın ittihatçı-masonluğuna tek satır değinemiyor. Ve dahası Türk- Rus savaşına Osmanlı'yı, İngilizler aşkına sokanın da Mithat Paşa olduğunu yazamıyor.
Savaş sonrası nasıl İngiliz elçiliğine sığınıp "Size hizmet ettim, beni koruyun" diye yalvardığını, uşaklık ettiği Kraliçe'nin onu teslim ederek nasıl sattığını anlatmıyor.
Anlatamaz da! Öyle vatan hainleri vardı ki o dönemde, bugün bile vatanseverler diye yutturuluyor. Bu da normal, dediğimiz gibi Weizman böyle olacağını, böbürlenerek anlatmıyor mu? Abdülhamid Han, Osmanlı'yı savaşlara sokmamak için didindi durdu. Ancak içimizdeki yerli İngiliz ittihatçı Paşalar, Londra adına Osmanlı'yı Ruslarla savaşa soktu. Şimdi o hainler yurtsever ilan edilirken, ihanete karşı ömrü mücadeleyle geçen vatansever Abdülhamid Han'a köşelerden küfürler yağıyor. Bakın size dün Güney Afrika'da İngilizler tarafından kurulan dünyanın en ırkçı-faşist devletini anlatmıştım.
İngilizler yüzde doksanı siyah olan Güney Afrika'da "IRKÇI-KÖLELİK" hakimiyeti kurmak için Hollanda ile 1898'de Boer savaşına girdi. İngilizler Afrika'nın en ucunda o savaşı kazandığında ses İstanbul'dan geldi.
Tevfik Fikret, Cenab Şehabettin, Halit Ziya Uşaklıgil, Mehmet Rauf, Hüseyin Cahit Yalçın, Hüseyin Siret ve İsmail Safa gibi yazarlar, İngiliz elçiliğine koştu. Onlar için İngiltere özgürlük ülkesiydi. Güney Afrika'da savaşı kazanıp ülkeyi avucunun içine alan İngiltere'yi elçiliğe verdikleri mektupla tebrik ediyor, ALKIŞLIYORLARDI. O mektupta ŞAK-ŞAKÇILAR Abdülhamid Han'ı yerden yere vuruyorlardı. İçlerinde, Abdülhamid Han'a suikast yapan Ermeni'ye "Ey şanlı avcı" diye methiye şiirleri yazanlar vardı. Ve bu isimler hala yurtsever olarak yutturuluyor bu topraklarda. Güney Afrika'da özgürlükçü İngiltere 100 yıl sürecek dünyanın en kanlı IRKÇI-FAŞİST devletini kurdu. Köleleştirilen milyonlarca siyahın işkencelerle öldürüleceği dönemin kuruluş günlerinde içimizdeki Türk görünümlü İngilizci yazarlar, çizerler Kraliçe'yi alkışlıyordu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Birleşmiş Milletler Genel Kurul'unda "Dünya 5'ten büyüktür" diyerek, ezilen halkların, mazlumların sesi oldu. Dünyaya insan hakları ve demokrasi dersi veren 5 ülke BM'de tüm kararları alıyordu. Sistem böyle kurulmuştu. Halbuki 1974'te ABD, İngiltere ve Fransa'nın "veto"su ile, milyonlarca siyahı köleleştirerek öldüren, elmas ve altınları "BATI"ya taşıyan yeryüzünün en korkunç IRKÇI-FAŞİST ülkesi Güney Afrika Cumhuriyeti'nin BM'den çıkarılması önleniyordu.
Birleşmiş Milletler böyle bir şeydi. İnsan özgürlüklerini ve haklarını ayaklar altına alan katilleri çıkarları uğuruna koruyan, kollayan ve bağrına basan ABD, İngiltere ve Fransa vardı karşımızda. Okullarda bunları hiç anlatmadı çocuklarımıza öğretmenlerimiz.
200 yıl kendi ecdadına küfredecek nesillerden köşe yazarları, aydınlar ve "BATI" hayranları çıkardık. Aynı nesil içinden Müslüman ülkede yüzlerce markete ve kuruma domuz eti satan, yakalandığında alıcılara "Zararımı karşılayın yoksa sizi deşifre ederim" diye tehditler yağdıran İngiliz tipi ÇIKARCI tüccarlar çıkması da normal. Vatan hainlerini yurtsever diye yazanları okuyanlar tabii ki çıkarcı tüccar olacak. Weizman sistemi yıkılacak inşallah. 15 Temmuz'da halk bunu fazlasıyla gösterdi.

Address

İstiklal Mahallesi 575. Sokak No:38 Kıraç Esenyurt
Istanbul
34522

Opening Hours

Monday 09:00 - 22:00
Tuesday 09:00 - 22:00
Wednesday 09:00 - 22:00
Thursday 09:00 - 22:00
Friday 09:00 - 22:00
Saturday 09:00 - 22:00
Sunday 10:00 - 22:00

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when UZMAN Teknik Bilişim posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to UZMAN Teknik Bilişim:

Share