01/08/2021
TÜRKİYE Memleketimiz Yanıyor ve Yakılıyor.
Evet Memleketimiz yanıyor. Hersene bu yangınlar olmuyor mu? Bu memleketin kendine ait Yangın söndürme uçakları neden yok. Alamıyacak durumdayız??? Neden başka ülkelerden medet umuyoruz.
THK gibi 1925 de kurulmuş bir kurumumuz var Mustafa Kemal ATATÜRK ün kurduğu. Kamu yararına çalışan bir kurumdur. CUMHUR BAŞKANI VE BAKANLAR KURULU THK nun manevi koruyucularıdır.
Neden bu kurum itibarsızlaştırmaya çalışılıyor? Elimizde yangın için senelerce kullanılmış dünyanın her tarafında yaygınlıkla kullanılan bu uçaklar varken, neden kullanılmaz. Bu kurumun başına atanan Kayyum var, Devletin yönetiminde. Neden zarar ettiriliyor? Bu uçaklar kullanılmayarak atıl bekletiliyor?
Suç neden THK ya atılıyor? Yetkililer neden düzgün bir cevap vermek neden zor? Siz yönetmiyormusunuz? Yönetemiyormusunuz?
Neden bu uçakların bakımları yapılıp uçmuyor pilotlar nerede söylesenize???
İhalelere alınmaması için neden oyun oynanıyor?
4900 litreye kadar olan uçak veya hava aracı olacakmış şartnamede. Ya bu ne saçmalıktır 100 litre için bu uçaklar çöpemi çıkarılır...
Ben söylim sebebini ; Burayıda ATATÜRK kurdu çünkü, onun eseri imzası var. Onun nerede imzası var ise yok edilmeye çalışılıyor.
5 gündür coğrafyamız üzerinde farklı illerde ve farklı noktalarda 112 Adet Orman yangını çıkıyor. Bunun sebebini açıklayamayan idarecilerimiz var.
Bakın TAM (5) GÜNDÜR ağızlarından SABOTAJ ifadesi çıkmıyor. 112 noktadan bir tanesinde yakan yakalanmıyor. Ortada şüpheli yok. Şüpheli yok; doğal şartlar, hava sıcaklığı, nem poyraz gibi sözler söyleniyor. 112 noktanın hepsinde aynı şey var. Buna gerçekten inananlarınız varmı?
Bu belliki PKK Terör örgütünün saldırısı. İstihbarat yetkililerimiz nerede? Neden, niçin kim olduğunu ne zaman öğrenicez?
Hersene bu yangınlar oluyor, dün vardı, bugün var, yarında olacak. Neden sağlıklı önlemler alınmıyor.
Buraları tekrardan ağaçlandırmak çözüm değil. Önemli olan neden yanıyoruz, çözümümüz nedir, yangını söndürmek için gerekli ekipmanlarımız hava aracımız varmı?
Yanan yerler imara asla ve asla açılmamalı . Birilerine rant sağlanmasın...