07/11/2025
Skryter sällan , men idag känns det befogat.
4 ggr idag har jag hört av kunder som lämnar att ”hoppas vi inte ses mer idag”, 😂alla 4 har även sagt att ”vad skulle vi gjort utan er här. 🥰 Och de sade även att vi har väldigt gott rykte i byn, hoppas detta är sant.
Alla 4 fallen/problemen löstes.
Vissa dagar är bättre än andra.