23/09/2015
Hej allihopa,
Vi i trean på ABB Industrigymnasium håller på att samla in pengar till en studieresa. Resan kommer gå till Polen där Auswitch står i centrum, och för att vi ska kunna åka måste vi samla ihop en del pengar.
Nu på lördag den 26e september kommer vi därför ha en loppis på vår skola klockan 10:00-15:00 och vi skulle uppskatta om så många som möjligt vill komma och stödja vår resa. Kanske hittar ni något fynd på loppisen?
Det kommer finnas färskt fikabröd och kaffe till försäljning.
Loppisen är på Fredsgatan 27, marschaller kommer finnas så att ni vet var ni ska!
Dela gärna så att så många som möjligt ser.
Med vänliga hälsningar
TeknikAkuten