Gaming Lounge

13/04/2015

Idag erbjuder vi i GL 1 timme för 10kr och för dem som inte är medlemmar 15kr timmen. passa på!
MVH OMAR :)

10/04/2015

hej alla Gamers! tänkte köra igång nattlan nu på lördag kl 20:00 till 05:00. pris 80 kr! :)

11/03/2015

hej alla Gamers! tänkte vi sätter igång nattlan på lördag den 14e kl 20:00 till 05:00. pris 80 kr! ;)

04/03/2015

Tjena alla Gamers !
Tänkte sätta igång nattlan och då tänkte jag att vi kör på Fredag den 6/3- 2015 och den 7/3-2015! Pga att vi kör två dagar nattlan så har vi ändrat tiderna med! Vi kör ifrån 20:00-05:00 så kan man åka hem så har man energi för dag 2!
Vid Bokning så kan ni ring till 072-323 8939 :)
Ses då!
MVH Qeddan

01/03/2015

Tjenare alla Gamers ! Imorgon så öppnar vi GL igen med en ny ägare och med det följer det även med erbjudande: 10kr per timme och maxköp 10timmar för dem som är medlemmar, och för våran gäster som inte är medlemmar än så kostar det 100kr istället för 150kr och då ingår 8timmar i priset, dessa erbjudande gäller endast imorgon så passa på! Mvh nya ägaren Qendrim :)

23/02/2015

Passa på att gejma imorgon!
På Onsdag stänger vi tillsvidare pga bokningar och ägarbyte.
Tack för denna tiden!

06/01/2015

Efter förfrågningar så vankas det troligtvis nattlan denna afton! Kom in och boka samt betala innan 17:00!

Alternativt ring på 0723 - 23 89 39!

(bokningen är bindande!)

18/12/2014

Hög tid att boka om det är något gäng som vill ha nattlan till helgen!
Sista Lanet innan jul osv.

Imorgon Fredag kör vi vårat erbjudande -fem timmar för 50kr-
Bara för att vi kan! Members only ofc.

12/12/2014

Hej vänner, GL Behöver er hjälp!

Vi behöver en ny ägare, med kraft att driva detta vidare och framåt.

Så vet du någon som vill ha ett givande jobb och är intresserad av att driva eget bland ungdomar och spel?

Sprid ordet så vi kan få fram en BRA ägare som sköter stället!

xoxo

04/12/2014

Nattlan på Lördag, eller vad säger ni? :* Hör av er.

Nu har Simonsam tänt första ljuset, trevlig första advent!
30/11/2014

Nu har Simonsam tänt första ljuset, trevlig första advent!

21/11/2014

Imorgon Lördag kl 15-00 är hela GL Bokat för CS-pangande och tyvärr finns det inte plats till de som inte är inbjudna.
Ses igen på Söndag!

Adress

Järnvägsgatan 11
Hässleholm
28131

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Gaming Lounge postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela