12/06/2026
Välkommen till teamet, Felicia!
Vi är glada att få meddela att vår praktikant Felicia nu blir en del av Infracom QSi – som medarbetare på vår servicedesk!
Felicia har nyligen tagit examen från IT-driftteknikerprogrammet vid Högskolan i Kristianstad och har under sin 10 veckor långa VFU hos oss visat både engagemang, driv och kompetens.
Det känns därför extra roligt att få fortsätta vår resa tillsammans – nu i en fast roll hos oss!
Varmt välkommen till teamet, Felicia!