04/06/2025
🏠💙 Vi i Serit ønsker å hjelpe Zsanett og familien – har du, eller kjenner du noen som har, en ledig bolig i Tromsø? 💙🏠
Zsanett Bálint Varga og familien hennes har bodd i Tromsø i 12 år. Nå står de plutselig uten et sted å bo, og de risikerer å måtte forlate både byen – og landet. Dette er en familie som har jobbet hardt, vært en del av lokalsamfunnet og som virkelig ønsker å bli i Tromsø.
Datteren deres har vokst opp her, har venner her, og hele familien ser på Tromsø som sitt hjem. Men på grunn av høye priser og sterk konkurranse på leiemarkedet står de nå i en svært vanskelig situasjon.
De ønsker aller helst å bli i nærheten av Fagereng-området, hvor datteren har vokst opp, går på skole og har alle sine venner. Men de er åpne for andre områder i Tromsø også – det viktigste er å finne et trygt og stabilt sted å bo.
❤️ Vi i Serit vil bruke nettverket vårt til å hjelpe. Kanskje noen der ute vet om en ledig leilighet, eller et hus til leie fra august eller så tidlig som mulig?
👉 Hvis du vet om noe – ta gjerne kontakt med oss direkte her på Facebook, eller legg igjen en kommentar under innlegget.
La oss stå sammen og hjelpe en familie som fortjener å bli i Tromsø 💪
Del gjerne videre 🙏
https://www.itromso.no/nyheter/i/MnlR8o/maa-kanskje-forlate-tromsoe-jeg-er-kjemperedd
Etter tolv år i Tromsø står Zsanett Balint Varga og familien snart uten et sted å bo. Nå frykter de at de må forlate byen – og Norge.