09/08/2022
Hei og hå! August måned er allerede godt i gang, som vil si at sommerferien er på hell for de aller fleste nå ☀️
Det begynner å bli en stund siden forrige innlegg på siden vår, så nå er det jammen på tide å skape litt mer liv og røre 🥳 Vi i Skråstrek begynner å bli klare for å planlegge både faglige og sosiale sprell for høsten og vinteren, men ønsker først å ta et lite tilbakeblikk på noe av det vi har gjort siden sist.
Mye har skjedd de siste to årene. Vi har ønsket en tidligere eventyrer lykke til videre på nye veier, og ønsket en drøss nye hjertelige velkommen. Hele 16 skråstrekere har vi vokst til nå 🥰 Vi har til og med fått vår egen kontorhund 🐶
Å overta nyoppussede kontorlokaler i mars i år var et skikkelig høydepunkt for oss, og vi har allerede rukket å ha innflytningsfest, fagdager, månedsmøter og vårsamling i de fantastiske lokalene våre midt i Karl Johan. Ta gjerne turen innom oss på Stortorvet 5, og hils på gamle og nye venner 🤩
Vi gleder oss til å dele reisen vår med dere videre!