06/02/2022
790-820 mhz : HVIL I FRED
Avholdt en liten stemningsfull seremoni på lageret før j sender bettær for over 100K til gjenbrukstasjonen . Er nok ikke realistisk å tenke seg en revival for disse frekvensene . Kunne vel ha solgt dem til en uvitende stakkar med en gang j fikk nyss om hvordan ståa var , men som gammel speider , med stooor rettferdighetssans , tok j smellen sjæl (glorie) ! Så for meg en staslig prosesjon fram til kontaineren , men i et ENK blir ikke det så enkelt å få til . Får gå flere ganger . Sukk(suck) !
Så både Sennheiser og AudioTechnica : RIP !!!