27/05/2026
Mats startet som lærling hos oss for snart 2,5 år siden etter et ønske om å prøve noe nytt. Muligheten til å få full opplæring i bedrift og ta fagbrev som voksen passet godt både til livssituasjonen og ønsket om en ny retning.
Det han liker best med å være lærling i Aero er den varierte arbeidshverdagen. Telekomfaget er bredt, og siden vi jobber med mye forskjellig, byr dagene stadig på nye oppgaver og erfaringer.
Bakgrunnen til Mats er også ganske variert: Han er utdannet kokk, har gått lærerstudiet og drevet dagligvarebutikk i flere år før han bestemte seg for å bytte beite. Et godt eksempel på at det aldri er for sent å prøve noe nytt 👏
Kjekt å ha deg på laget, Mats! 😄