17/12/2015
I morgen fredag 18. desember blir siste åpningsdag for Kafé Nyt.
Vi ønsker å takke alle våre fine kunder for en minneverdig og fin tid. Vi er takknemlig for å ha blitt kjent med så mange flotte mennesker! Vi vil savne de gode samtalene, sommerdager på terassen og de lune vinterkveldene i kafeen.
Takk for oss!
Hilsen Astrid og ansatte hos Kafé Nyt.