27/04/2020
Hei alle sammen!
Jeg tilbyr nå også hjelp via telefon, slik at du kan ringe hvis det er noe du lurer på eller skulle trenger hjelp med, så hjelper jeg deg direkte enten via telefon samtale eller fjernstyring!
Fjernstyring:
Det er mange som er usikre på fjernstyring, ikke vet helt hva det er, hvordan det fungerer osv. Fjernstyring er et veldig lett og enkelt alternativ til rask og god hjelp. Innen Bakaas IKT så bruker jeg programmet "TeamViewer" som er et kjent program som brukes av mange. Når du åpner opp TeamViewer, så får du din egen ID og eget passord. Dette trenger den som skal hjelpe deg, for å få kontakt med PCen din over internett. Som regel, så skal du aldri utgi dine passord til andre personer, men TeamViewer passord er et tilfeldig passord som gjør at andre personer ikke kan få logget seg inn på enheten din mens TeamViewer er åpent.
Dette programmet gjør det veldig enkelt og greit for meg å kunne hjelpe deg direkte med stort sett det meste av problemer og utfordringer du har.
Gjerne også sjekk ut min nettside for mer konkret informasjon om hva jeg kan hjelpe med (https://bakaasikt.wixsite.com/hjem)
Jeg er for tiden veldig på jakt etter flere jobber, så gjerne ta kontakt hvis du/dere lurer på noe eller trenger noe hjelp, eller kjenner noe andre som lurer/trenger :-)
Kontakt informasjon:
Tlf: 90851755
Epost: [email protected]
Hei! Mitt navn er Erik og jeg er en 20 år gammel gutt som har bestemt meg for a start opp mitt eget enmannsforetak/firma. Jeg elsker stort sett alt teknisk, og nå har jeg lyst til å hjelpe folk med å få en enklere og bedre teknisk hverdag!