10/04/2025
Hei alle Lund-IT følgere.
Sist jeg la ut en melding så fortalte jeg at firmaet var nedlagt men at jeg fortsatt ville ha diverse små oppdrag på hobby-basis.
Etter å ha fått øye på en del ubesvarte meldinger så skjønner jeg at jeg må sende ut en oppdatering for å si at jeg har sluttet helt med reparasjonsarbeid.
Beklager for alt som har ventet på svar, men firmaet er fortsatt nedlagt og nå har jeg altså valgt å slutte helt.
Takk for følget, alle mann! 😃