01/05/2020
Vanwege de overheids maatregelen vragen we iedereen het liefst bij ons voor de balie te blijven en de 1.5 meter te respecteren. Ook naar andere klanten. Zo komen we er met z'n allen doorheen!
Alvast bedankt !
ERS