14/12/2025
Het leven is een groot feest🎉🫶🏻
Vanmorgen zei ik: "Schat weet jij dat we al 22 jaar samen zijn" Met alle ups en down, samen lachend en samen jankend. Keihard gewonnen maar ook keihard verloren. Geweldige dochters op de wereld afgeleverd waar we mega super trots op zijn. En sinds 2007 een eigen bedrijf, met personeel en zonder. Kan je dat geloven.? We zijn 365 dagen per jaar samen en dat 24/7. Iedereen om ons heen zegt hoe doe je dat dan, met elkaar leven en werken. We doen het gewoon maar dit jaar hebben we een beslissing genomen om dit toch even iets anders te doen maar toch hetzelfde. We gaan ons vanaf 1 januari 2026 aansluiten bij Redhead IT Technology in Rijswijk. Voor onze klanten veranderd er niks, voor ons een kans om te groeien en samen te werken met een werkelijk mooi bedrijf. Na al die jaren een stukje rust en balans creëren.
Ik blijf netwerken, ontmoetingen met andere mensen zijn goud waard.
L O V E❤️💗 is all you need.