01/04/2026
"Meteen maar met de billen bloot: ik heb ook meerdere jaren in die rij gestaan, eerst bij de voormalige Hommel-garage en later ook bij de Theresiakerk. Er huist een verzamelaar in mij, hoewel de kans dat mijn verzameling van Doe Maar-spullen bij de Waspikse boeken- en platenbeurs wordt uitgebreid nihil is. Maar de sfeer rond zo’n beurs blijft verslavend. Er is concurrentie, maar ook weer niet, want iedereen is er vanwege zijn eigen passie. De handelaren daar gelaten, want die gebruiken de Waspikse beurs vanuit een winstoogmerk. Jammer, maar zo gaat dat."
Deze week in Weekblad Waalwijk en Weekblad Langstraat: de tiende Boekenbeurs in Den Bolder in Waspik!