31/01/2019
💥💥💥💥delen en stemmen is lief 💥💥💥💥
Lieve gasten .. willen jullie op ons stemmen via onderstaande link en wie weet worden we het leukste restaurant van de Betuwe en daarna misschien wel van Nederland ... alvast bedankt
https://www.restaurantverkiezing.nl/t-ambtshuis
Uiteraard ontvang je een gratis drankje wanneer je gestemd hebt ..