02/10/2020
De laatste tijd zijn er veel nieuwe vrienden bij gekomen, welkom! 💕
Voor alle buurtjes bij deze de meeste feiten op een rijtje: 📒
👉 Je kunt hier echt alle pakketjes brengen met een retourlabel van DHL en UPS.
👉 Bij sommige pakketjes hoeft er geen retouretiket op, zoals bij Wehkamp, Omoda en Van Tilburg. Je kunt ze met het bestaande adreslabel retourneren.
👉 Zalando kun je gewoon met het PostNL label bij ons brengen. Je pakketje gaat dan veilig en duurzaam mee met Homerr.
👉 ASOS retourneren we het liefst via Homerr. Vraag daarvoor een QR code aan bij de webshop en toon je QR code bij ons op je smartphone.
👉 Verschillende pakketten met PostNL retourlabel kunnen vaak ook via één van onze vervoerders retour, onder andere de webshops Bonprix, H&M en bolcom. Wil je weten of je pakketje op ons Buurtpunt retour kan? Stuur even een pb'tje.
👉 Je kunt ook al je eigen pakketjes via ons Buurtpunt versturen, zoals wat je verkocht hebt via Vinted of Marktplaats, mits je verstuurt via Homerr, DHL of UPS.
👉Geen printer in huis? Kijk eens bij DHL, daar kun je de optie 'printloos' selecteren.
👉Heb je een retourzending van UPS? En moet je voor deze retourzending betalen? Neem dan gepast geld mee.
👉Wij zijn open van 13:00-21:00 uur op de maandag, woensdag en vrijdag. Dinsdag en Donderdag van 9:00-21 uur. Zaterdag van 15-20 uur
Check de actuele tijden onze Facebook pagina of stuur een pb'tje.
👉Vermijd je graag de drukte? Op ons pakketpunt is het nooit druk😉
👉 Koop je wel eens wat op Vinted? Kies dan ons Buurtpunt als ophaalpunt.
👉Ben je een keertje niet thuis (geweest) terwijl de DHLkoerier kwam/moet komen? In de meeste gevallen kun je je bestemming op de website wijzigen. Selecteer dan ons Buurtpunt en je kunt op jouw moment je pakket bij ons ophalen.
Een flinke rij van weetjes, hopelijk hebben jullie er wat aan. En je kunt altijd dingen vragen. ❓
In ieder geval: wees welkom! We zijn er voor jullie en vinden het geen probleem als onze gang zich vult met jullie pakketten. Ze worden dagelijks opgehaald. 😊
Tot ziens!😘