17/12/2025
Lieve Silent Disco fans!
A.s. Zondag is er een actie ONDER de DOM, voor 3FM Serious Request, dit jaar ‘spieren voor spieren’, waarbij wij de Silent Disco koptelefoons en van The Mood Managers Alwin en JOHN MACRAVEN bij leveren.
Een meisje, Freya, die een spierziekte heeft, gaat handbiken van A’dam naar Den Bosch in 3 dagen, met wat andere lotgenoten en hebben elke dag een stop, met een minifeestje, Zondag is de eerste stop, in Utrecht.
We doen de Silent Disco om extra geld in te zamelen voor Serious Request. Dus iedereen die meedoet, mag dan doneren tijdens ’t meedansen en verzoekjes doen voor een donatie, net zoals bij ’t glazen huis.
We hebben geen idee hoe druk ’t gaat worden, maar we willen natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen met de actie.
Als jullie Zondag niks te doen hebben, kom dan ff dansen van 1730-1900u ONDER DE DOM!! Sowieso een episch klein feestje, want normaal mag daar nooit een feestje onder gehouden worden 😀