18/12/2015
hoi mensen helaas gaat de winkel niet meer open voorlopig ,maar hebben wel alle ,kado artiekelen ,dummis reeks van groot na klein ,,en alle smartshop spullen ,kan gewoon via fb of via mijn egien fb pietje hoeijmakers ,anders kijk op de site van happy holland ,bij mij is alles goedkoper !!!! snow seals,shisas ,shisa tabac,kloken app en lp model