14/10/2024
Soms zit het mee...
https://www.gelderlander.nl/veenendaal/vrachtwagen-botst-op-personenauto-en-busje-van-pakketbezorger-in-brand-files-op-de-a12~afb1b0c8/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
de kans is nihil dat je pakketten onderweg naar het DPD depot in de brand vliegen, maar het kan dus wel gebeuren.. een groot deel van onze leveringen van afgelopen vrijdag is in vlammen opgegaan. Excuses voor de vertraging.
(de chauffeur is gelukkig ongedeerd.)
Verkeer op de A12 moest in beide richtingen bij Veenendaal rekening houden met vertraging. Bij Veenendaal-West in de richting van Arnhem stond een busje in brand. De extra reistijd was daar een uur, maar neemt inmiddels af. Ook de andere kant op staat er een file, hier door een ongeval.