22/10/2025
Na een toffe klus van drieënhalf jaar in de wereld van broadcast monitoring is het tijd voor een nieuwe opdracht. Ik heb met veel plezier bij Kinetiq gewerkt, aan verschillende projecten met veel toffe collega's.
Ik heb gewerkt aan de conversie van Adventure, het platform voor het bijhouden van advertentiecatalogi, van Windows en het (oude) .NET Framework naar Docker Swarm en het (nieuwe) .NET.
Daarnaast heb ik vele andere changes doorgevoerd in Adventure en in andere software, zoals Video Manager en Teletrax.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe uitdagende freelance opdracht. Bij voorkeur als .NET-ontwikkelaar met C #, .NET, EntityFramework, TypeScript, Test-Driven-Development, enz. in of rond Eindhoven.