02/10/2025
To my Dutch friends …
waarom komt onze NOS met niets over de VS, waar de democratie afglijdt naar een fascistische dictatuur, maar dan ook niets. Erg vreemd.
(why do the Dutch news stations not say ANYTHING about the US where democracy is leiding into a fascist dictatorship? With attempts to make it a military facist dictatorship)