20/09/2024
Zien we je vanmiddag op de vrijdagmiddagborrel?
Het is weer zover, vanmiddag organiseren we de eerste vrijdagmiddagborrel na de zomervakantie. Dit keer zijn we te gast bij Dorpshuus IJzerlo! Kom jij ook?
Alle ondernemers groot en klein uit Bredevoort, Dinxperlo, Aalten en omstreken zijn van harte welkom om deel te nemen aan de vrijdagmiddagborrel op 20 september van 16:00 – 18:00 uur in Dorpshuus IJzerlo.
Een informeel en laagdrempelig samenzijn, de week afsluiten met een drankje, zonder verplichtingen, maar wel de kans om te netwerken en kennis uit te wisselen. De bijeenkomst is gratis, drankjes zijn voor eigen rekening. Ondernemers uit allerlei branches kunnen deelnemen:
Wil jij ook een keer je bedrijf presenteren of heb je een inspirerend thema om te bespreken, dat kan! Geef dat even door via dit mailadres.
Opgave voor het ondernemerscafé is niet per se noodzakelijk, maar wel handig voor een badge. Wanneer je laat weten dat je komt kan dat via [email protected]
Je naam en een link naar je eigen website wordt dan vermeld op www.ondernemerscafeaalten.nl
Tot vanmiddag en neem gerust gasten mee.