15/12/2025
๐ฎ๐ฌ ๐ท๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐๐ฅ-๐๐ง. ๐๐ฒ๐ป ๐ฎ๐๐ผ๐ป๐๐๐๐ฟ ๐ฑ๐ฎ๐ ๐ฏ๐ฒ๐ด๐ผ๐ป ๐บ๐ฒ๐ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ถ๐ฑ๐ฒ๐ฒโฆ
Per 1 december bestond JR-IT 20 jaar.
Voor mij, Richard, voelt dat als het vieren van 20 jaar groei, leren, ontwikkelen en prachtige samenwerkingen.
Twintig jaar geleden startte ik mijn avontuur: Just Right IT.
Een waanzinnige reis waar ik vandaag met ongelooflijk veel trots en dankbaarheid op terugkijk.
Het begon allemaal aan de Zijtwende in De Lier, op het kantoor van VDA Plant Als starter met een laptop, een berg ambitie en het vaste voornemen om het Westland te helpen met het digitaliseren en automatiseren van de werkplek. Vanaf dag รฉรฉn waren beveiliging en continuรฏteit mijn belangrijkste pijlers. Want voor mij is altijd รฉรฉn ding duidelijk geweest: IT moet het gewoon doen. Altijd.
In de afgelopen twintig jaar heeft de technologie niet stilgestaan.
Van servers naar cloud. Van automatisering naar AI.
Van lokale oplossingen naar complete digitale ecosystemen.
Precies die constante beweging maakt ondernemen in de IT voor mij zo inspirerend. Elke ontwikkeling brengt kansen รฉn uitdagingen met zich mee en daar haal ik nog steeds dezelfde energie uit als op dag รฉรฉn.
Gelukkig hoef ik deze reis al lang niet meer alleen te maken.
Ons fantastische team vormt inmiddels de solide basis van JR-IT. Een groep professionals waar zowel ik als onze klanten dagelijks op kunnen vertrouwen.
Sinds een aantal jaar zijn we gevestigd aan de Dijckerhoek in โs-Gravenzande. Een prachtige plek waar ik elke dag met plezier werk aan onze diensten: รฉn de levering van hard- en software.
Afgelopen weekend zijn we met het hele team een weekendje weggeweest om deze mijlpaal te vieren. Even ontspannen, plezier maken en bouwen aan nog sterkere onderlinge verbinding.
Teambuilding en werkplezier staan bij mij bovenaan, en dit weekend liet opnieuw zien waarom.
En juist nu, na 20 jaar, merk ik dat de puzzelstukjes steeds meer in elkaar vallen. De mensen, de klanten, de kennis, de ontwikkelingen, alles komt op een mooie manier samen. Het voelt alsof JR-IT precies staat waar het moet staan, en dat geeft enorm veel energie voor wat er nog voor ons ligt.
Daarnaast wil ik graag mijn trots uitspreken. Ik ben trots op onze klanten, die ons al jaren hun vertrouwen geven. Ik ben trots op het team, dat iedere dag weer alles geeft. En ik ben trots op mijn thuisfront, dat me ondersteunt in het ondernemerschap. Zonder hen was dit alles nooit mogelijk geweest.
Met dezelfde drive als 20 jaar geleden kijk ik vol enthousiasme uit naar de toekomst. Nieuwe technologieรซn, nieuwe projecten รฉn nieuwe successen.
Dank aan iedereen die onderdeel is van de JR-IT reis.
De cartoon bij deze post is gemaakt door Richard de Rijke van RDR Reclame. Leuk detail: we hebben โm als puzzel aan het team gegeven, een kleine knipoog naar 20 jaar samen bouwen.