30/07/2026
Assalamualaikum dan Alhamdulillah
Sekian lama menyepi akhirnya ade projek masuk ๐
Tukor Keyboard dengan Battery
Kite kabo awalยฒ kalu beki ngan kita tak dok warranty
Sebab lening barang beli dekat shopee ... ikut harga shopee ... sebab tu muroh .... kite ambik upoh pasang je ... tapi jangan risau kualiti barang tu terjamin dan agak lambat nak siap ... kalau urgentยฒ format je boleh siap 1 hari ... yang lain tak boleh ...
Kalau ade yang nak cepat tapi ade barang perlu tukar ... macam screen ... ram ... sdd/hdd ... jangan hantar dekat saya ๐๐ . Boleh pergi direct ke kedai. Diorang stanby barang kebiasaan nye .
Kalu ade yang nak repair laptop atau komputer
Boleh wassap ... jangan call
Pickup depan tangga
http://wa.me/601114999726