AndroidBoxq96

AndroidBoxq96 Sellar, Tvbox

Salam..
17/06/2026

Salam..

Salam , untuk para customer yg kita sayangi , Kita bila dah deal 🀝 mesti lah jadi bukan dgn cara macam ni tiba2 cancel ,...
29/05/2026

Salam , untuk para customer yg kita sayangi , Kita bila dah deal 🀝 mesti lah jadi bukan dgn cara macam ni tiba2 cancel , senalam bagai nak rak cakap saya bersetuju tuan nk ambik , last2 joy buyer, kita dah siap setting android box dia,fyi customer kena tahu bila kita setting maksud nya segala kos Id Server kita tanggung rugi faham kalau Rm3 & rm5 takpa ni I'd Apps bila Active Rm189 kami kita bayar ...

Next time cakap betul2 nak beli atau tak. Bukan main2 nk beli ya ... πŸ˜‰

Salam , customer ni scam kita dgn menjanjikan untuk payment hari ni , deal dan di buat apabila dia inform kita semalam u...
08/05/2026

Salam , customer ni scam kita dgn menjanjikan untuk payment hari ni , deal dan di buat apabila dia inform kita semalam untuk postage kan dulu dan hari ni pagi dia buat pembayaran, tapi dari pagi sampai sekarang takda respon dari dia .. itu sebab kami dh tak buka untuk cod or mana2 pembayaran kemudian .. kita nk tolong tapi bila jadi macam ni kita yg kena ... Takpa pukul 10 kejap lagi kita buat laporan ya .. untuk customer ni yg tgk post saya ni , sila reply saya sebelum pukul 10 malam ya tq ..

Customer percaya dgn service dan product kita , tq tuan πŸ‘πŸ€
26/04/2026

Customer percaya dgn service dan product kita , tq tuan πŸ‘πŸ€

πŸ˜ƒ
10/04/2026

πŸ˜ƒ

26/03/2026

Guys kita just nak inform , korang beli dekat sellar lain please2 direct dgn mereka jgn tiba2 call kita marah, bila kita tanya tuan beli dgn siapa ? Customer tu inform beli dekat TT, saya tekan kan dekat sini saya hanya jual di platform Facebook saja ya !! ,πŸ™‚ TQ

New Spec Android Box 18k yg berminta dm saya or 016-730 2284 saya πŸ˜€
25/02/2026

New Spec Android Box 18k yg berminta dm saya or 016-730 2284 saya πŸ˜€

24/02/2026

Kita Nak bagi Harga Promo sempena Bulan puasa Tahun ni , korang Pm or wasabi saya cepat2 πŸ˜ŠπŸ˜€

Alhamdullillah, Customer tetapi kita sentiasa repeat untuk order , kenapa customer sentiasa ambik dgn saya, sebab saya b...
06/02/2026

Alhamdullillah, Customer tetapi kita sentiasa repeat untuk order , kenapa customer sentiasa ambik dgn saya, sebab saya bukan menjual saja tapi saya provide service after sale itu paling penting.. customer ni dh ambik dgn saya Total 20 unit..πŸ˜ŠπŸ˜ƒπŸ™

Address

Melaka
Subang Jaya
47610

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when AndroidBoxq96 posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share