10/05/2026
בשעה 4 לפנות בוקר, כשכולנו ישנים ממש ממש טוב, יניב מתעורר ויוצא לאימון.
ולא, לא מדובר באימון קליל ונחמד כמו פילאטיס או הליכה, אלא אימון הארדקור של טריאתלון.
אז איך הוא מצליח לעשות את כל זה במשך 7 ימים בשבוע, להיות איש משפחה ומפתח אוטומציה בו״ז-?🏊♂️🏃♂️🚴♂️
איך הכל התחיל?
התחביב שלי זה טריאתלון ואיש הברזל, אני עושה את זה כבר 12 שנים. עשיתי שתי תחרויות של חצי איש ברזל ותחרות עולמית של ישראמן. הכל התחיל במקום העבודה הקודם שלי, כשאחד המנהלים סיפר על תחביב שיש לו בתחומי הספורט האלו. זה סקרן אותי ורציתי גם. בזמנו לא הייתי טוב באף אחד מהתחומים שנכללים בהם: שחיה, ריצה, ואופניים, אז פשוט הצטרפתי לקבוצה שמתאמנת ונכנסתי לזה בכל הכוח. זו החוויה הכי מטורפת שאי פעם עשיתי.
איך משלבים את כל זה עם העבודה?
אני מהנדס ומפתח אוטומציה ועובד בפאלו אלטו נטוורקס מזה שנה. כבר ביום הראשון שלי הצגתי את עצמי והסברתי מה אני עושה, והתגובות היו ממש טובות ומפרגנות. כדי להספיק הכל אני קם ב-4 בבוקר וב-5 כבר מגיע לאימון, מספיק לחזור הביתה כדי לארגן את הבנות לגנים, וטס לעבודה. זו שגרה של 7 אימונים בשבוע, לפעמיים שניים ביום, כשגם בשבתות אין מנוחה ושליש מהיום מוקדש לאימונים. זה קשוח, אבל לשמחתי אני מקבל תמיכה מלאה מהבית - הסיפוק הכי גדול שלי זה לסיים תחרויות ושהבנות שלי מחכות לי בקו הסיום.
ספר לנו משהו שלא יודעים על איש הברזל וטריאתלון
חוץ מזה שמדובר בספורט תובעני, הוא גם לא זול במיוחד. האופניים שלי עולות יותר מהרכב שלי ואסור להתקרב אליהם. הכל גם מאד מחושב בענפים האלו: עובדים עם שעונים מיוחדים שסופרים הכל מהכל - מתי לאכול, לשתות, באיזו תחנה לעצור, הכל נעשה בצורה מאד מחושבת וכולל מעקב קפדני אחרי מדדים וביצועים.
מה אתה הכי אוהב בזה?
לראות את הסיום של קו הגמר עם הבנות שלי זה הריגוש הכי גדול בעולם.
אני מנסה ללמד את המשפחה והילדים מה זו דרך חיים שמבוססת על ספורט, לטוב ולרע.
יש כלים שהספורט העניק לך לחיים, לעבודה, בכלל?
התחרות וההתמודדות עם הספורט הזה מלמד אותך המון - גם לחיים וגם לעבודה. אתה לומד להתמודד עם כשלונות, על הצלחה, התמדה, ניהול זמנים מחושב, חוסן אישי, להתבונן על הדברים בצורה רוחבית. ובאופן אישי יותר, הדבר הכי גדול שהתגברתי עליו בזכות הספורט הוא הטראומה ממים שהייתה לי בילדות. כשהייתי קטן כמעט טבעתי, והמון שנים פחדתי ללכת לים, והספורט עזר לי להתגבר.
עם התמדה וכוח רצון - הכל אפשרי.