17/06/2026
מחוז בארה"ב שילם 200 אלף דולר דמי כופר לפושעי סייבר.
מחוז מארי שילם לפושעי סייבר 200,000 דולר בעקבות מתקפת סייבר אשר שיבשה מספר מערכות מחשוב במחוז. נציב המחוז - נח בישופ, שלח הודעה למערכת החדשות וציין כי ההחלטה התקבלה בהנחיית צוות יועצים חיצוניים לביטחון סייבר ופורנזיקה דיגיטלית: "קיבלנו את ההחלטה הקשה לשלם כופר של 200,000 דולר, כיוון שהאמנו שזו הגישה ההכרחית לשרת בצורה הטובה ביותר את האינטרסים של תושבי המחוז ועובדיו. הרגשנו שזה נחוץ כדי למנוע את פרסום המידע של המחוז ולהעניק שקט נפשי לתושבינו."
קישור למאמר המלא בתגובה הראשונה