06/04/2022
Για όλες τις επιχειρήσεις με παροχή ισχύος μέχρι 25 KVA θα εφαρμοστεί αναδρομική επιδότησή του συνόλου της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, με στόχο να απορροφηθεί το 80% της ρήτρας αναπροσαρμογής. Η αναδρομική επιδότηση θα δοθεί σε τρεις μηνιαίες δόσεις αρχής γενομένης από τον Απρίλιο.