27/04/2026
"Tämä oli ihan paras asiakaspalveluteko keneltäkään!"
"Oli hienoa päästä keskustelemaan muiden osallistujien kanssa, kun oli kerrankin aikaa istahtaa juttelemaan."
"Arvokkainta oli Mediamaisterin upeiden asiantuntijoiden kohtaaminen livenä, lämminhenkinen ilmapiiri, uudet kontaktit ja vanhojen tuttujen eli ns. kollegoiden tapaaminen vapaamuotoisesti"
Torstai-illassa oli jotain erityistä.
Vietimme ITK-tapahtuman yhteydessä Mediamaisterin kutsuvierasillallista Tampereella, Saunaravintola Kuuman kattoterassilla. Ilta oli täynnä naurua, hyviä keskusteluja ja kohtaamisia, joita ei Teamsissa synny.
Meille Mediamaisterilla asiakkaat ovat kaiken keskiössä. On ilo työskennellä organisaatioiden kanssa, jotka kehittävät oppimista ja osaamista kunnianhimoisesti. Ja vielä hienompaa on kuulla, miten yhteistyö tukee heidän onnistumistaan.
Oli hienoa nähdä tuttuja ja tutustua uusiin ihmisiin. Illasta saatu asiakaspalaute lämmitti mieltä ja muistutti, miksi näitä hetkiä tarvitaan.
Kiitos kaikille mukana olleille 💙
Ensi vuonna uudestaan?