11/06/2025
Kuulin juuri, että "tämä pride-hömpötys ei ole enää muodissa, kun firmatkaan enää jaksa ottaa kantaa". Olin eri mieltä, sillä en pidä asiaa minään "hömpötyksenä" tai muoti-ilmiönä.
.. ja sitten tajusin, että no eipä meidänkään firma ole huomioinut asiaa millään tavalla.
Lainaan neljä vuotta vanhasta päivityksestäni ajatuksia, sillä ne eivät ole minulla tai yritykselläni muuttuneet miksikään. Ja nykyisessä maailmantilanteessa niiden ääneen sanominen on entistäkin tärkeämpää, sillä kehitys tuntuu menneen vain huonompaan suuntaan. Ja päivitetäänpä logo samalla asianmukaiseksi.
Miten ihmeessä Pride ja sateenkaarilippu voi olla joillekin hankala ja negatiivinen asia? Erityisesti jos näin koet, toivoisin sinun lukevan tämän ja oikeasti miettivän asiaa.
Pride tarkoittaa, että jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä, ilman syrjintää ja pilkkaa. Jokaisella ihmisellä pitää myös olla oikeus rakastaa. Näiden asioiden salliminen toisille (ja itselle) ei ole keneltäkään pois, vaan se tuo maailmaan vain lisää hyvää, lisää rakkautta.
Jos olet asiasta eri mieltä, mielelläni keskustelisin asiasta kanssasi rakentavasti. Ehkä asiassa on väärinymmärrys, joita jotkut tahot jopa levittävät tarkoituksella. Tai sitten ehkä vaan ollaan asioista eri mieltä, m***a sitäkin haluaisin mielelläni ymmärtää.
Välittäkää, hyväksykää, ymmärtäkää, rakastakaa 🌈❤️