24/02/2026
Remontin ensimmäinen vaihe suoritettu! Purettiin väliseinä, maalattiin seiniä ja siirreltiin vähän hyllyjä. Kiitos Maalitalo Väriparille maalista ja hyvästä opastuksesta, pizzeria Laguuni talkooväen ravitsemisesta ja talkooväelle ahkeruudesta!
Tavarat etsivät vielä paikkaansa m***a tulkaahan jo ihastelemaan paikkoja 😊
Käymme läpi aikaisempaan postaukseen tulleita viestejä ja vastaillaan sopivassa välissä. Lisää remontti uutisia myöhemmin ❤️ Kiitos ja hyvää lomaa sitä viettäville!