21/11/2019
Hei , pitkästä aikaa... Kun nyt paljon puhutaan "ilmaston muutoksesta", niin haluan tuoda "oman panokseni" tietoonne... En usko että paljoa asian eteen voidaan täällä pienessä Suomessa tehdä, m***a "kannan oman korteni kekoon" ajamalla etanolilla. Sitä Chrysler Voyager -autoni vie ihan kiitettävästi, m***a onhan se kiva katsoa katsastuksessa "CO-kaks" -päästöjä jotka näyttää nollaa... Ei siitä minulle taloudellista hyötyä ole, koska auto kuluttaa 30% enemmän m***a kai siitäkin jotain hyötyä ilmaston muutokseen on... Eli Jussin ATK-Apu on mukana "talkoissa", joissa kaikkien maan asukkaiden pitäisi olla... Hei Donald Trump, ajattelehan tekosiasi uudelleen... Ja Suomen päättäjille pieni kannustus/ehdotus "vähäpäästöisten" autojen veroedun nopeuttamisesta... Onhan se "kiva" maksaa enemmän autoveroa kuin ex -naapurin diesel -auto... Vaikka päästöt nolla... Ottakaa kantaa, kommentoikaa mitä mieltä asiasta...