30/01/2017
Kiinnostava dokumentti tulossa illalla.
Israel ja USA kehittivät itsekopioituvan Stuxnet-madon päästäkseen käsiksi Iranin ydinohjelmaan.
Digitrendejä tavallisen ihmisen tarpeisiin. Aiheina usein pikkukivat sovellukset ja hyödylliset jipot menestyksekkääseen someiluun.
Helsinki
00531
| Maanantai | 09:00 - 17:00 |
| Tiistai | 09:00 - 17:00 |
| Keskiviikko | 09:00 - 17:00 |
| Torstai | 09:00 - 17:00 |
| Perjantai | 09:00 - 17:00 |
Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Digitoimisto Kehittämö :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.
Lähetä viesti Digitoimisto Kehittämö :lle: