01/04/2018
Hyvät asiakkaat, yhteistyökumppanit ja ystävät! On valitettavasti tullut aika hyvästelyille, sillä olemme myyneet iFiksauksen liiketoiminnan iTapsalle. iTapsa aloittaa meidän tiloissa 9.4.18
Osa varmaankin tietää, että olen iFiksauksen ohella pyörittänyt autokorjaamoa nimeltä Kalz Performance. Ajattelin aikoinaan, että pystyisin pyörittämään kahta eri alan yritystä samanaikaisesti, m***a valitettavasti päivässä on ainoastaan 24 tuntia ja yksi ihminen ei vain pysty tekemään kaikkea. Eli suomeksi sanottuna asioita jäi jatkuvasti hoitamatta. Päätin siis myydä liiketoiminnan ennen kuin asiat menevät siihen pisteeseen, ettei siitä ole enää paluuta.
Mitä tästä jäi sitten käteen?
Valtavasti ainakin itseluottamusta, ystäviä ja onnistumisien sekä epäonnistumisien kirjo, joka on kasvattanut henkisesti. Suomalainen koulutusjärjestelmä opetti mulle, että mä olen tyhmä eikä keskittymishäiriö ainakaan auttanut asiassa. Kuitenkin keskinkertaisen koulumenestyksen ohella osasin rakennella ja korjata yhtä sun toista, jota en osannut pitää missään arvossa. Lukioaikainen rehtorinikin aikanaan sanoi mulle kun olin modannut Doom 95sen toimimaan Nokian Communicaattoriin: ” Jos sä Kalle viitsisit edes osan tuosta paneutumisesta laittaa koulunkäyntiin, niin sä pärjäisit hienosti!”. Osittain tämä varmasti oli totta, m***a jostain syystä kivikovaan kallooni ei uppoa juurikaan mitään mikä ei nappaa, vaikka kuinka yrittäisin.
Olen siis ennakkoluulottomasti perustanut kaksi yritystä joista toinen korjaa kännyköitä ja toinen autoja. Sanoisin myös, että ne ovat molemmat menestyneitä yrityksiä vaikka en ole rikastunut rahallisesti, m***a olen pystynyt elättämään itseni ja tekemään työkseni juuri sitä mitä haluan. Suomalaisessa yhteiskunnassa hävetään epäonnistumista ja ehkä siksi monelle kynnys lähteä yrittämään on niin kova. Kyllä mullekin naurettiin molempia yrityksiä perustaessani, m***a riittävän intohimon avulla pystyy tekemään mitä vain! Jos siis haaveilet oman yrityksen perustamisesta, ALOITA HETI. Et välttämättä ikinä rikastu, m***a pääset toteuttamaan intohimoasi.
KIITOS vielä kaikille asiakkaillemme ja ystävilleni, jotka olette tukeneet minua tällä kasvumatkalla! Ilman teitä en olisi mitään 😊
-Kalle