03/12/2015
A Tiana hi havia una tradició de fa molts i molts anys que aquest any corria el risc de perdre's. A Can Frasquito, per Nadal, sonaven nadales a través dels altaveus i era signe inequívoc que havia arribat al Nadal. Aquest any, Can Frasquito ja ha tancat, així que des de l' Acist Tiana ens van proposar si voliem agafar aquest relleu al Passatge Moragas, i evidentment, i amb molta il·lusió així ho hem fet. Així que tots els que vulgueu sentir nadales esteu convidats a venir a veure'ns, sentir-les i, sobretot, comprar al nostre carrer, fem comerç i fem poble, hi sortirem tots guanyant!
Benvinguts al Passatge Moragas, benvinguts al Nadal Can Frasquito reloaded 2.0!