12/06/2021
🟢⚪🔵Creieu que la Constitució hauria d’estipular previsions explícites per reconèixer als països i territoris d’àmbit nacional català el seu dret d’adhesió a la República de forma unitària, federal o confederal, una vegada aquests hagin exercit el seu dret d’autodeterminació?
Baixa't la app i dona la teva opinió:👇 https://play.google.com/store/apps/details?id=cat.debatconstituent.registre&gl=ES