24/02/2016
Aquí acaba un aventura de més de 30 anys. La tristor, la ràbia, la impotència, etc es barregen. Espero que el símbol d'una porta que es tanca per sempre, sigui també l'obertura d'una finestra que ens lliuri noves oportunitats. Moltes gràcies als que vàreu confiar en nosaltres per a formar-vos durant tants d'anys i a aquells que amb nosaltres vareu col·laborar treballant-hi, especialment, la Carme i en Saïd que han estat aquí fins el darrer moment. I a la família Batllori per la seva paciència i comprensió. Adéu!