07/09/2024
البرمجة مش صعبة 🤔
اه البرمجة مش صعبة. البرمجة زي غيرها من المجالات ويمكن ابسط كل الي انت محتاجة انك تذاكر وتجتهد فيها لحد ما تلاقي شغل
خليني اقولك ان الموضوع مش بالسهولة دي فعلا وان في عيوب كتير هذكرهالك لكن كل اللي انت محتاجة هو طريق واضح وحد يساعدك ويشدك في الطريق وهو دا دورنا في EraTwist Academy.
طيب ايه العيوب والصعوبات؟
على عكس غيرها من المجالات البرمجة مش هينفع تبطل مذاكرة فيها مش هينفع اقولك بعد الكورس مباشرة هتشتغل مش محتاج حاجة تاني لا أبداً انت طول الوقت محتاج تذاكر وتتعلم اكتر وتتابع التكنولوجي الي شغال بيها وايه الجديد فيها.
الفايدة الحقيقة الكبيرة من الكورس اننا بنسهلك الطريق وبننور المشوار لحد ما توصل وتقدر تشتغل سواء مع تيم الشركة بعد إجتياز فترة التدريب بنجاح أو فري لانسر .
البرمجة سهله بس مع EraTwist Academy.
ابعتلنا مسدج دلوقتي لتفاصيل اكتر وابدأ اول خطوة في مجالك
العنوان:٨ شارع طلبة عويضة - أمام مول لاند مارك - أعلي شو روم
ابعتلنا رسالة دلوقتي على الصفحه او كلمنا على 01111535844 وهنبعتلك كل التفاصيل