Mohamed soliman (hommos)

Mohamed soliman (hommos) الاسم: محمد حمص الجنسية: مصر تاريخ الميلاد:31/10/1979 المركز: وسط النادي: الاسماعيلي ( مصر) رقم:8 الوزن:70 كج الطول:176 سم الرقم مع المنتخب: 12

السنادي بقا بجد غير كل سنة وشكلنا هناخد الكاس
27/01/2017

السنادي بقا بجد غير كل سنة وشكلنا هناخد الكاس

Once upon a time..
26/01/2017

Once upon a time..

هنحاول نرجع نشغل الصفحة تاني بشكل مختلف ان شاء الله.
26/01/2017

هنحاول نرجع نشغل الصفحة تاني بشكل مختلف ان شاء الله.

اهداء من الفنان الاسمعلاوى عبد الله للنجم محمد حمص أثناء تواجده فى عمان ..
26/01/2017

اهداء من الفنان الاسمعلاوى عبد الله للنجم محمد حمص أثناء تواجده فى عمان ..

11/06/2014

صالح موسي لاعب كويس دفاعيا وانقذنا في كام ماتش زي ماتش الحرس وفي ماتش الزمالك كان قافل علي محمد ابراهيم ميه ونور وهو مش قليل هجوميا ولا حاجة هو بس بيلعب مش في مكانوا في نفس الوقت الصفقة حلوة لاننا هناخد فلوس ولاعيبة زي قطة إلي هيكون عطشان كورة هو ومحمد ابراهم وعرفة السيد احتياطي كويس :D

هنحاول نرجع الصفحة تشتغل تاني فياريت تساعدونا :)

روني يجدد عقده حتى 2019.. براتب:15,600,000 جنيه إسترلينى في السنة ..300 ألف جنيه إسترلينى في الاسبوع ..43 ألف جنيه إسترل...
22/02/2014

روني يجدد عقده حتى 2019.. براتب:

15,600,000 جنيه إسترلينى في السنة ..

300 ألف جنيه إسترلينى في الاسبوع ..

43 ألف جنيه إسترلينى في اليوم ..

1800 جنيه إسترلينى في الساعة ..

30 جنيه إسترلينى في الدقيقة..

احج رونى على ما تغسل وشك سيبلى فلوسك اكون بيهم مستقبلي :D

22/02/2014

المباراة القادمة ...

الاسماعيلي وبتروجيت

يوم 24\2\2013

الساعة 5

علي استاد إسماعيلية

بالتوفيق للدراويش إن شاء الله ..

ماتش من ماتشات ريكاردو :) .. مين فاكره ؟
22/02/2014

ماتش من ماتشات ريكاردو :) .. مين فاكره ؟

الاسماعيلى يتألق ويفوز على المصرى 3/2 __2009 أحرز مهاب سعيد ومحمدفضل الأهداف

جمهور الاسماعيلي يوم 8-3 إن شاء الله .. :]
22/02/2014

جمهور الاسماعيلي يوم 8-3 إن شاء الله .. :]

08/02/2014

مش كان زمانك بتفشخ ارسنال معاهم دلوقتى يا ابو صلاح :D

08/02/2014

ايه يا جدعان في حد لسه في البيدج ؟ :D :D

28/09/2013

هل تعلم إن مانشستر يونايتد لما تعاقد مع السير قعد سبع سنين ماجبش ولا بطولة وبرغم كده فضلوا صابرين عليه . إحنا لازم نعمل كده علشان يكون فيه استقرار في الفرقة ونكمل الجهاز يعني نجبيب مدرب احمال كويس مش لازم نجيب مدرب اجنبي لانه هيحتاج فلوس كتير وفي اقرب ازمة بيمشي انا شايف إن الكابتن وهبه بيتعامل بإحتراف وإسمعلاوي فليه مانجددلوش ونصبر عليه حتي لو اخفق في ماتش ولا اتنين !

Address

Ismailia
Ismailieh

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Mohamed soliman (hommos) posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share