19/09/2016
Hejsa! Jeg beklager der er gået så lang tid siden I sidst har hørt fra mig.. Jeg har været syg i næsten en hel uge, og er først lige kommet til hægterne nu..
Jeg har dog nået at lave lidt i mellemtiden, og jeg ville gerne lave et decideret opslag omkring dette, men computeren er simpelthen blevet afleveret allerede så..
Men derfor kan jeg nu godt fortælle lidt om hvad det var for noget..
Jeg fik en bærbar ind som min moster havde købt, og hun ønskede lidt hjælp til at få den sat rigtigt op, og selvom dette jo lyder som en let opgave, og der ingen opgaver der er for små til mig..
Der er faktisk flere ting man sådan skal have lavet om, når man får nyt operativ system, alle de ting man havde før er væk, og hvis man ikke lige kan huske hvordan man fik dem ned i første omgang eller måske endda fik hjælp til det dengang også, så er det sådan nogle ting jeg kan hjælpe med..
Jeg afleverer jeg altid en computer der er up to date så at sige.. Dvs. Windows er opdateret, alle drivere, og hjælpeprogrammer, antivirus osv. er også opdateret, og din maskine er altså køreklar når den kommer hjem..
Hvis du kender din printer model kan jeg faktisk i de fleste tilfælde sørge for du bare skal sætte printeren til når du kommer hjem med pc'en og så kører det..
Hvis der er problemer med noget installerer jeg som regel altid et program der hedder "TeamViewer" det er et program der gør jeg kan fjernstyre den PC jeg logger ind på, via. min egen PC.. På den måde kan jeg afhjælpe en del problemer fra hjemmet.. Og der kræves selvfølgelig en adgangskode og login, og I kan sidde og følge med i alt hvad jeg laver..
Men udover det har jeg kun en enkelt PC inde lige nu, så I er velkomne til at skrive en besked til mig, hvis I oplever problemer med Jeres PC eller I har nogle spørgsmål til mig..
Go' dag!