04/06/2026
Så for pokker… Tirsdag fik vi sagt farvel til vores fantastiske elektriker, Klaus🙏
Han har været i firmaet i 32 år, hvilket vi er super stolte af. Klaus går nemlig på pension, men vi kommer helt sikkert til at mangle ham på vores team..💪 Heldigvis slipper han os ikke helt, da han har lovet at kigge forbi til fyraften i ny og næ😎
Tak for årene Klaus ❤️ Vi har nydt dem alle