02/10/2020
TAK til alle kunder❤️
Onsdag den 30 september, blev en dejlig hyggeeftermiddag.
J&M radio var rammen om en reception for at markere, at Michael starter sit nye varmepumpefirma, og for at sige held og lykke til Jørgen med hans nye tilværelse som pensionist.
Forretningen vil dog stadig holde åbent hver mandag kl 9.30-17.30, så der er stadig mulighed for at gøre en god handel.
Dette, indtil ejendom og lokale bliver solgt eller lejet ud.
TAK til alle, der lagde vejen forbi.
TAK for de mange hilsner og gaver, samt TAK for, at I delte 417 hotdogs og tømte 3 ankre fadøl med os🌭🍺
Gode ting der blev leveret fra Madcirkus og Søberg Vin.
Super var det, at møde 18 tidligere ansatte, som troppede op på én gang, med flag og godt humør. Det var overvældende❤️
Vi ses stadig i J&M Radio
Mange varme hilsner
Michael ( varmepumpemester)
& Jørgen ( deltidspensionist)