23/01/2026
Betaler I for software til tomme stole? 🪑
I mange klinikker er virkeligheden, at ikke alle er på arbejde samtidig. Der er deltid, uddannelseslæger og skiftende vagtplaner.
Det stiller jer ofte i et ærgerligt dilemma: Enten betaler I for en licens til hver enkelt ansat (også når de har fri), eller også må I nøjes med kun at give adgang til de få fastansatte for at holde budgettet nede.
Hos DokuDok mener vi, det strider mod sund fornuft. Vi mener, at hele arbejdspladsen skal have gavn af teknologien - uden at I straffes økonomisk.
Derfor kører vi med flydende licenser.
Det betyder, at I kan oprette alle medarbejdere i systemet. I betaler kun for det antal brugere, der er logget ind samtidig.
👉 Har I 10 ansatte oprettet, men kun 5 på arbejde ad gangen? Så betaler I kun for 5 licenser.
Ingen kompromiser. Kun betaling for faktisk aktivitet.
Prøv DokuDok gratis i 14 dage via. linket i bio!