Webtimisten - Glade webløsninger

Webtimisten - Glade webløsninger Webtimisten producerer og udlejer webløsninger, der både er brugervenlige og fleksible.Vi er dreve

Selvom jeg ikke har lavet opdateringer i lang tid, så er det ikke fordi, der ikke sker noget. Det er nok nærmere derfor,...
24/11/2018

Selvom jeg ikke har lavet opdateringer i lang tid, så er det ikke fordi, der ikke sker noget. Det er nok nærmere derfor, Facebook ikke er blevet opdateret :)

Seneste projekt er en ny webshop til LOCCO, som producerer og sælger værktøjstavler.

Fovidro - Foto, video og droneoptagelser og Videolab har stået for de lækre billeder og video 👌

Shoppen kan opleves på www.locco.dk

Black Friday og Cyber Monday er over os - Optagelser af værktøjstavler for http://www.locco.dk .. Videolab producerer i samarbejde med fovidro.dk og webtimisten.dk ny webshop, stills og video til online markedsføringen af produkterne fra denne yderst kvalitetsbevidste virksomhed.

24/02/2017

Jeg holder fødselsdag hele ugen!

I går var det 8 år siden, jeg startede som selvstændig! Tænk, da jeg var ung, drømte jeg om et liv som selvstændig, men dertil så at sige fast job og springe ud i det, det var helt vildt!

Jeg sagde et godt betalt job op. Jeg havde ikke sat penge til side, og fundet det helt rigtige tidspunkt. Det var bare det tidspunkt, hvor jeg pludselig følte, at nu skulle det være, og der var jeg 100% klar til at springe i med begge ben.

Jeg er stolt over stadig at være selvstændig. Statistisk set er det ikke mange virksomheder, der overlever mere end et par år, og endnu færre der overlever i 5 år. Tallet er vist nede på et par procent efter 10 år. Det er forståeligt, for det er til tider rigtigt hårdt og det er et langt sejt træk med mange frustrationer og bekymringer.

Det går rigtig godt. Det har det efterhånden gjort i en del år nu, men det er jeg bestemt ikke kommet sovende til. Jeg er glad for, jeg nåede at tage de hårde år, før jeg blev far, da jeg ikke ønsker min søn (og snart også datter), skal opleve en far, som knokler og ikke er til stede.

Jeg nyder min frihed og mine mange fantastiske kunder, og jeg glæder mig til at fejre 10 år jubilæum med jer.

God weekend!

Du har måske en Facebook-side - eller også går du og overvejer om du skal have en.Når man har en Facebook-side, så vil m...
07/11/2016

Du har måske en Facebook-side - eller også går du og overvejer om du skal have en.

Når man har en Facebook-side, så vil man selvfølgelig også gerne have følgere. Men hvordan er det så lige, man få de pokkers dejlige følgere? :-)

Du skal ikke blot fortælle, du er på Facebook - du også forklare, hvad man får ud af at følge dig/jer.

Min kunne måske lyde noget ala:
Få et kig ind i en Webtimists hverdag,
og find ud af hvad vi hygger os med.

P.s. Hvordan kunne din lyde?

Virksomhed: "Følg os på Facebook"
Mig: Hvorfor?
Virksomhed: Fordi vi er på Facebook!
Mig: I har også en mailadresse. I skriver ikke "Vi har mail!"
Virksomhed: I see what you did there, Bigum
Mig: Whats in it for me?
Virksomhed: Hmmm?
Mig: Præcis. Sæt jer, og find ud af det. Og skriv så det i jeres kommunikation.

Selvom vi elsker internettet og online markedsføring, så er der altså en stolthed og noget fedt ved at være synlig i lok...
07/10/2016

Selvom vi elsker internettet og online markedsføring, så er der altså en stolthed og noget fedt ved at være synlig i lokalområdet :-)

Skiltet er sat op i Ikærhallen i Give, hvor bl.a. vores lokale 2. division herrehold HK Give Fremad holder til, og i aften skal spille kamp.

Held og lykke til HK Give Fremad!

TV2 på Tour er i Give, så vi er i kontorfællesskabet trukket i de gule uniformer :)Vi sidder iøvrigt midt i begivenheder...
12/07/2016

TV2 på Tour er i Give, så vi er i kontorfællesskabet trukket i de gule uniformer :)

Vi sidder iøvrigt midt i begivenhederne, med DanCake lige uden for vinduet. Vi leverer strømmen, og vi bliver naturligvis afregnet i kage :)

Roskilde Dyrskue løber af stablen her i weekenden, og vi har leveret deres nye website :-)Dyrskuet har knap 100.000 gæst...
01/06/2016

Roskilde Dyrskue løber af stablen her i weekenden, og vi har leveret deres nye website :-)

Dyrskuet har knap 100.000 gæster i løbet af tre dage, og endnu flere besøgende på websitet, som hver især vil finde forskellige oplysninger. Derfor skulle der tænkes kreativt for at formidle de mange informationer på en overskuelig måde.

Ved hjælp af bl.a. brugertests, tegninger, mockups og masser af kaffe, er det blevet til et af de fedeste websites, vi indtil nu har lavet!

Tjek det ud lige her - vi håber, I kan lide det :-)
www.roskildedyrskue.dk

En frygtelig sygdom kræver et website, som udstråler håb og lys for enden af tunnelen. Det har vi forsøgt at lave til La...
14/01/2016

En frygtelig sygdom kræver et website, som udstråler håb og lys for enden af tunnelen. Det har vi forsøgt at lave til Landsforeningen Multipel System Atrofi. Vi er meget tilfredse og glade over det færdige resultat.

Kunden har selv lagt en nyhed op i dag, hvor de bl.a. skriver:

"Vi har i efteråret 2015 samarbejdet med Benjamin Ravn, fra firmaet Webtimisten, og han har været os en fremragende sparrings-partner. [...] Hjemmesiden er nem at finde rundt på, og dertil fremstår den i et smukt og indbydende design."

Foreningen, med Birgit Meister i front, gør et kæmpe stykke arbejde for en relativ lille gruppe mennesker, og jeg er stolt over at kunne hjælpe dem i deres arbejde.

Vi arbejder for patienter med sygdommen Multipel System Atrofi (MSA) og for deres pårørende. Det er vores hovedmål at oplyse om sygdommen til patienter og pårørende, læger og plejepersonale, og at støtte forskningen i MSA.

31/12/2015

Jeg ønsker jer alle et rigtig godt og lykkeligt nytår!

Tak til mine fantastiske kunder og mine sindssygt dygtige samarbejdspartnere.
Jeg glæder mig over 2015, og ser frem mod et endnu bedre 2016 :)

I får lige videoen, vi lavede som nytårshilsen fra Give Open Air 😀

Godt nytår!

Webtimisten fortsætter sit sponsorat til Give Open Air, så vi for tredje år varetager website, Facebook og andet grafisk...
22/12/2015

Webtimisten fortsætter sit sponsorat til Give Open Air, så vi for tredje år varetager website, Facebook og andet grafisk materiale. Pr. 1/1 står vi også for plakater, og således står vi for alt markedsføringsmateriale til Give Open Air!

Det har den gode Jim Hoff hos Give Avis skrevet en fin artikel om :-)

Læs mere på Give Avis

DR har begået en genialitet, hvor de takker for det forgangne år på tværs af tv- og radiokanaler. Den er helt klart et k...
09/12/2015

DR har begået en genialitet, hvor de takker for det forgangne år på tværs af tv- og radiokanaler. Den er helt klart et kig værd!

Den skal ses på en computer eller tablet, og husk at klikke mellem kanalerne, mens den afspiller. Prøv også at klikke på [

DR.DK siger tak for i år og godt nytår! Her er et særligt gensyn med et lille udvalg af vores programmer fra i år. Tag på rundtur på DRs kanaler ved at trykke på kanallogoerne nedenfor. Hvis du ser dette på en smartphone, så grib en tablet eller computer og få den fulde oplevelse. Vi ses i 2016.

Den lokale avis, Give Avis, er flyttet i nye lokaler, og fordi de har skrevet så meget godt om mig og min virksomhed, sk...
12/11/2015

Den lokale avis, Give Avis, er flyttet i nye lokaler, og fordi de har skrevet så meget godt om mig og min virksomhed, skulle de selvfølgelig have en gave.

Idéen til gaven kom dog først over middag, og da jeg gerne ville have mit logo på Hoptimisten, skulle det gå stærkt med at finde en, som kunne sætte mit logo på med så kort varsel.

Jeg ringede til René fra bildeko.dk, og knap en time efter havde jeg logoet på. Helt igennem fantastisk og hurtig service!

I skal altså lige læse, hvad min søde kunde Lady | Fancy skrev på deres Facebook i sidste uge, da deres nye website gik ...
28/10/2015

I skal altså lige læse, hvad min søde kunde Lady | Fancy skrev på deres Facebook i sidste uge, da deres nye website gik online:

Vi synes vores nye hjemmeside ladyfancy.dk er blevet så flot og nu også mobil venlig 😊 Tjek den ud og kommentér den gerne .
Den er lavet af Benjamin fra webtimisten.dk - Benjamin du har lavet et flot stykke arbejde som du gerne må være stolt af 👍 Tusind tak for et godt og seriøst samarbejde , som vi glæder os til fremadrettet 😊
--
Tusind tak for de søde ord Lotte og Margit! :-)

Lady og Fancy er to butikker i Give med et stort udvalg af modetøj, bukser og accessories til modepiger og modne kvinder.

Adresse

Give
7323

Telefon

20627288

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Webtimisten - Glade webløsninger sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Webtimisten - Glade webløsninger:

Del