S.M. Andersen V/Ole MIAMI

S.M. Andersen V/Ole MIAMI Byens ældste og største herretøjsbutik, har mere end 100 års historie og 400 kvadratmeter butik.

💥LINK TIL MEDLEMSKAB AF KUNDEKLUBBEN💥
https://smsk.lu/f/734/

Mangler du i ny forårsjakke?Så er det nu du skal slå til. Vi har netop fået disse jakker hjem fra Canson. Du får en jakk...
08/05/2026

Mangler du i ny forårsjakke?
Så er det nu du skal slå til. Vi har netop fået disse jakker hjem fra Canson. Du får en jakke med polyesterfyld så du undgår at bilen bliver fyldt med dun 🧥Ellers er den vand og vindafvisende💨💧

Prisen på denne sag er 999,95kr

Vi ses👋🏼
Team S.M. Andersen
Ole, Thor, W***y, Brandt & Matti

Så er det altså blevet forår og det betyder store fester😎👔Vi har givet 3 smarte bud på forskellige habitter som man kan ...
07/04/2026

Så er det altså blevet forår og det betyder store fester😎👔

Vi har givet 3 smarte bud på forskellige habitter som man kan tage på til en af forårets fester🥂✨

Ole i Sunwill Habit
Habitjakke: 2500kr
Habitbuks: 1300kr
Vest: 1200kr

Thor i Digel Habit
Habitjakke: 3000kr
Habitbuks: 1500kr
Vest: 1299,95kr

Matti i Sunwill Habit
Habitjakke: 2300kr
Habitbuks: 1200kr
Vest: 1299,95kr

Kom ind i biksen og vi står klar til at klæde dig på til lige netop det du skal til😎✨

Vi ses👋🏼
Ole, Thor, W***y, Brandt & Matti

27/03/2026

✨🥂 Festsæsonen er skudt i gang 🥂✨

Har du styr på outfittet? Ellers bare rolig – vi har masser af fede muligheder, så du kan møde op med stil 💃🕺
Uanset om det er bryllup eller andre store begivenheder / fester, hjælper vi dig med at finde det helt rigtige look.

Kom forbi og bliv klar til fest – vi lover fed stemning hele vejen 😎

Vi ses i biksen👋🏼

Team S.M. Andersen
Ole, Thor, W***y, Brandt & Matti

16/03/2026

Så fik vi fundet den heldige vinder af vores Morris konkurrence! Det blev Lennart Hansen som blev trukket op af hatten😎

Lennart har fået direkte besked😎

Rigtig god aften,

Vi ses i biksen👋🏼
Ole, Thor, W***y, Brandt & Matti

13/03/2026

😎 WEEKENDVIBES 😎

Chefen er sendt på weekend… og vi burde nok opføre os pænt.
Men i stedet laver vi en konkurrence 🤘

I dag har vi nemlig besøg af vores sælger fra Morris, og det skal selvfølgelig fejres!

Du kan vinde den smarte quiltede jakke som Elbæk har på 🧥
💰 Værdi: 1.799,95 kr.

Sådan er du med:
👉 Kig ned i butikken
👉 Skriv dit navn og telefonnummer
👉 Gæt hvor Morris oprindeligt kommer fra

Så er du med i puljen 🤘

Kom ned og sig hej👋🏼

Vi ses i biksen 👋🏼
Ole, Thor, W***y, Brandt & Matti

🎄Julemagien fortsætter ind i butikken🎄Vi har i dag haft besøg af MoodsbyVinter✨Connie, Tanja & Karina har sat fine jules...
21/11/2025

🎄Julemagien fortsætter ind i butikken🎄

Vi har i dag haft besøg af MoodsbyVinter✨
Connie, Tanja & Karina har sat fine julestjerner op rundt omkring i biksen✨🎄

Besøg pigerne i morgen ude på Langesøvej 57✨🎄 Ellers tjek deres Instagram ud her moodsbyvinter_✨

Vi ses til en kanon lørdag i butikken😎
Team S.M. Andersen

21/11/2025

🖤 Black Friday joke:
“Jeg prøvede at lave en budgetvenlig Black Friday… men mit dankort svarede bare: ‘404 – balance not found’ 😅💳

🖤 BLACK WEEK I BUTIKKEN!
Vi har besluttet os for at strække festen – derfor kan du spare 20% på ALT i en hel uge! 🙌

MEN! Der er mere at komme efter…
På BISON giver vi hele 25% – så hvis du skal opgradere garderoben eller købe en ekstra julegave, er det nu der virkelig er noget at spare! 🦬🔥

📅 Black Week kører fra fredag d. 21. november til og med lørdag d. 29. november.

Kom forbi, gør en god handel – og tag gerne dit dankort med… hvis det tør! 😜🖤

Vi ses
Team S.M. Andersen Fredericia
Ole, Thor, W***y, Brandt & Matti

🎄✨Julen er flyttet ind i vores vinduer! ✨🎄Så er der kommet julepynt i vinduerne – og i år er det noget helt særligt.Vind...
18/11/2025

🎄✨Julen er flyttet ind i vores vinduer! ✨🎄

Så er der kommet julepynt i vinduerne – og i år er det noget helt særligt.
Vinduerne ved S.M. Andersen er nemlig blevet pyntet af Torben, som i sin tid selv var dekoratør, dengang butikken hed S.M. Andersen. Det er næsten som at få julemagien tilbage fra gamle dage! 🎁✨

Og for lige at sprede lidt ekstra julehumør:
Hvorfor har julemanden så travlt i december?
– Fordi han snegler sig gennem alle ønskesedlerne! 🐌🎅😉

Husk også, at julemanden kommer og tænder det store juletræ på Rådhuspladsen nu på fredag – så kom og vær med til at fyre op for julestemningen! 🎄🔥

Vi glæder os til en kanon december❤️✨

Vi ses i butikken👋🏼
Team S.M. Andersen

14/10/2025

Hvorfor tog kyllingen over vejen? 🤣
.. For at melde sig ind i kundeklubben, selvfølgelig! 😜

Hvis vi må melde dig ind i vores kundeklub i denne uge (uge 42), så får i 10% RABAT på jeres første køb! 🎉 Plus, 5% af beløbet direkte ind på din klubkonto!

Se videoen for mere lidt mere info!👇🏽

Vi ses i biksen👋🏼

Team S.M. Andersen
Ole, Thor, W***y & Matti

27/08/2025

Så har vi UDSALG 👊

Tjek lige video og se alle de fede bud ☀️👍

Kik ned . Husk vi har aften åben på fredag fra 10-22 .

Glæder os så meget til at se jer 😎

Team S.M.Andersen

Adresse

Gothersgade 25
Fredericia
7000

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 10:00 - 17:30
Tirsdag 10:00 - 17:30
Onsdag 10:00 - 17:30
Torsdag 10:00 - 17:30
Fredag 10:00 - 18:00
Lørdag 10:00 - 14:00

Telefon

72 34 90 43

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når S.M. Andersen V/Ole MIAMI sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til S.M. Andersen V/Ole MIAMI:

Del