29/04/2026
❗️!!FRIST TIL ANSØGNING TIL CAFÉBESTYRELSEN 7/6 kl. 18!!❗️
Har du altid drømt om at drikke sæt på husets regning i baglokalet? Købe 100 liter mælk på Roskilde Festival? Rejse til adskillige storbyer i Europa og drikke utallige øl med dine bedste café-venner? Holde brækposen for kollegianere til Herrerunden? Komme på fornavn med alle de mest festlige mennesker på kollegiet? Stå i savehjørnet og servere jägerbombs til gl3? Og mest af alt få en LEGENDARISK guldplade cementeret i cafébordet for evigt og altid, som du kan fremvise til dine børnebørn en dag.
Så kunne et medlemskab i Cafébestyrelsen være noget for dig!
Men hvad indebærer det at være med i Cafébestyrelsen??
🍻En ansvarspost i bestyrelsen
🍻Rengøring af caféen (én hovedrengøring pr semester, hvor vi hygger, spiser og maler + rengøring efter din ansvarsvagt)
🍻1-2 ansvarsvagter til torsdagscafé per semester
🍻Et månedligt bestyrelsesmøde
🍻Planlægning af og ansvarsvagter under Maratoncafé d. 12-14. februar 2027 (et must for at være med)
🍻Grøn maling, Blanc og tårnhøjt humør
Lyder det som noget for dig? Så send os en ansøgning, hvor du fortæller lidt om dig selv og hvorfor du vil være medlem til:
[email protected]
Inden d. 7. Juni kl. 18, 2026.
🔐For at komme i betragtning, skal man kunne deltage i Maratoncafé 2027 der ligger fra d. 12-14 februar 2027.🔐
Billeder samt gæk og løjer i ansøgningen er velset
Kram fra Cafébestyrelsen