05/07/2025
.... og nåh ja. Jeg har hverken tyverialarm eller videoovervågning. Derfor vil du kunne arbejde helt i fred og ro.
KÆRE INDBRUDSTYV
Nu tager jeg snart afsted på ferie, mens du har en travl sommer foran dig med masser af arbejde.
Heldigvis ved jeg jo, at du 'holder øje' med mit hus, mens jeg er væk👀
Det må være hårdt at tage på arbejde, når alle vi andre holder fri, så derfor har jeg gjort hvad jeg kunne, for at gøre det lettere for dig:
⭐Jeg skriver på Facebook og instagram, hvornår jeg tager afsted på ferie, så du skal ikke spekulere på, om der er nogen hjemme
⭐Jeg har en del værdigenstande - dyr elektronik og designermøbler. De står frit fremme i vinduet, så de er lette at få øje på.
⭐Min hæk foran huset er høj, så der er ikke nogen, der kan kigge ind og se dig arbejde
⭐Døren til haveskuret er åben - der kan du både finde en stige, hvis du vil kravle ind af det åbne vindue på første sal, eller et koben, hvis du vil bryde vinduet op
Hvis det skal være endnu nemmere, kan du bare bruge ekstranøglen - den ligger under måtten, under krukken til højre for døren eller i gummistøvlerne.🔑
Og bare rolig - jeg taler ikke med mine naboer, så der er ikke nogen der vil spørge, hvem du er.
Kærlig hilsen
Indbrudstyvens drøm
//FYNS POLITI